طراحان ایده در ایستگاه ششم

[koo_dropcap type=”boxed”] م [/koo_dropcap]مجله‌ی طراحان ایده که چشم‌اندازش به سوی قلمروهای ایده‌پردازی، طراحی و برندینگ است پر است از ایده‌ها، مسیرها و روش‌هایی که به کار پیش‌بردن طرح‌های گوناگون می‌آید. از طراحی و اجرای آثار معماری گرفته تا چگونه سرپا نگه‌داشتن یک سالن ورزشی در شرایط بغرنج.
و ششمین ایستگاهی که مجله در آن متوقف شده است سرشار است از ایده‌های جالب توجه درباره‌ی موضوعات جالب توجه. ایده‌های درباره‌ی شفافیت، خلاقیت، زمان و حتی خود مفهوم ایده.
و همچنین پر است از تجربه‌ی ایده‌هایی که به مرحله‌ی اجرا رسیده‌اند. از ایده‌ی سرودیس‌های ایران مال، که هرکدام ده متر بلندا دارند و در ایران پرورش یافته اند، تا ایده‌ی جایی به اسم دنتال گالری که تلفیق دندان‌پزشکی و گالری هنریست.
و به این‌ها اضافه کنید شرح حالی از یک طراح سازش ناپذیر و ضدتبلیغات را; انزو ماری ایتالیایی که کرونا دستش را از دنیای طراحی کوتاه کرد. و در کنارش خواننده‌ی گفت و گویی باشید با محمدرضا فروزان فر که در استودیوی آرکی‌گرافش به دنبال خط و ربط معماری و گرافیک و ادبیات رفته است.
اگر در حوزه‌ی معماری یا ‌طراحی صنعتی یا گرافیک فعالیت می‌کنید، مطالعه‌ی طراحان ایده را به هیچ‌وجه از دست ندهید که درش پر است از هر آن چه به کارتان خواهد آمد. اما اگر معمار یا گرافیست و طراح نیستید در این مجله با ایده‌های شگفت‌انگیزی آشنا خواهید شد که قطعا در جایی از زندگی به کارتان خواهد آمد.

حق به میراث فرهنگی، حقی برای فردْ فردِ ملت

23 فروردین 00

برجر-لوکوربوزیه؛ سیاست در دل هنر و زیباشناسی

23 فروردین 00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *