استیو جابز

استیو عاشق کامپیوتر بود و باور داشت این ماشین‌ها می‌توانند زندگی انسان‌ها را تغییر دهند. پس تصمیم گرفت کامپیوترهای شخصی بسازد و تبدیل شد به یکی از تاثیرگذارترین مخترعانی که جهان به خود دیده. این کتاب داستان زندگی یکی از محبوب‌ترین مخترعان دنیاست.

این کتاب را پیش خرید می‌کنید و از تاریخ 22 اسفند به بعد ارسال می‌شود.

150 هزار تومان
مشاهده سریع
تخفیف!

توران میرهادی

توران عاشق گنجشک‌ها بود. عاشق نترسیدن بود. عاشق یک جورِ دیگر دیدن بود. توران عاشق ادبیّات فارسی و بچّه­ها بود. توران هر وقت زیر درختی قدم می‌زد، با خودش زمزمه می‌کرد: «اگر من یک گنجشک بودم، پرواز می‌کردم. می‌رفتم آن سر دنیا. امّا حالا که نیستم! پس بگذار همین‌جا خوب زندگی کنم. زندگی‌ را خوب بسازم.»

 

140 هزار تومان
مشاهده سریع

زاها حدید

از هفت‌سالگی، زاها حدید شروع به طراحی لباس‌ها و لوازم اتاق خوابش کرد و در چهل‌سالگی توانست رشته‌ی معماری را زیـر و رو کـنـد؛ با طـراحی ساخـتــمـان‌هــایی که جـاذبـه را به ‌کمک قـدرت کامپـیـوتـر، ریاضـی و هـنر معمــاری انـگار نقـض می‌کردند.

180 هزار تومان
مشاهده سریع
تخفیف!

فروغ فرخزاد

فروغ فرخزاد

فروغ در نوجوانی سرودن شعر را شروع کرد. بیشتر غزل‌ و دوبیتی‌های عاشقانه می‌‌نوشت. او همیشه به دنبال زبان خاصّ خود در شعر بود. ناگهان با چاپ اوّلین مجموعه‌ شعرش، که اسیر نام داشت، صدای زنانه‌ای در ادبیّات ایران شنیده شد، امّا بسیاری از منتقدین شعرش را احساسات زودگذر یک دختر کم‌تجربه شمردند. مردم نیز شعرهایش را حرف‌های بی‌پروای زنی جوان قلمداد کردند.

این کتاب را پیش‌خرید می‌کنید.
تاریخ ارسال: از ۲۲ مهر

140 هزار تومان
مشاهده سریع

محمد مصدق

محمّد به کمک پدرش با کارهای دولتی آشنا شد. او فهمید شاه و زیردستانش اموال مردم را برای خوش‌گذرانی خود خرج می‌کنند. محمّد با دیدن بی‌کاری و گرسنگی مردم با خود گفت: «حقّ مردم این نیست!» اما حقّ مردم چیست؟ محمّد شنیده بود در اروپا، رشته‌ا‌ی به اسم حقوق هست که به همین پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.
برای همین راهی فرانسه شد…

این کتاب را پیش خرید می‌کنید و از تاریخ 25 اردیبهشت به بعد ارسال می‌شود.

180 هزار تومان
مشاهده سریع
تخفیف!

محمدرضا شجریان

محمّدرضای کوچک عاشق صدا بود: صدای پرندگان، صدای باران آرام، صدای جنبش برگ‌ها در میان درختان و صدای آوازی که از حنجره‌ی آدم‌ها بیرون می‌آمد. هربار صدای زیبایی می‌شنید، دلش برای موسیقی بیشتر می‌تپید. او، با اینکه می‌دانست پدرش خوش­حال نمی‌شود، پنهانی چند نکته‌ی مهم موسیقی را یاد گرفت و فهمید گمشده‌ی بزرگ زندگی او آواز است.

140 هزار تومان
مشاهده سریع
تخفیف!

مریم میرزاخانی

مریم عاشق لحظه­ای بود که یک مسئله‌ی سخت را حل می‌کرد. همیشه می‌گفت: «وقتی مسئله‌های مشکل را حل می­کنم، لذّت می­برم. به عنوان یک نوجوان دوست دارم با مشکلات روبه‌رو شوم و با آن‌ها بجنگم.»

حالا سال­ها از آن روزهای نوجوانی می­گذشت و او به یک چهره‌ی جهانی در ریاضیّات تبدیل شده بود. از او برای شرکت و سخنرانی در کنفرانس‌های علمی دعوت می­کردند و نظریّه­‌هایش توجّه آن‌ها را جلب می‌کرد.

140 هزار تومان
مشاهده سریع